Friday, June 4, 2010

makhluk jenis mandi tak bawak towel

Masuk kali ni dah dua kali dah berd mandi tak bawa towel. Gua rasa lepas ni kalau dia lupa lagi bawa towel, kita biar dia dalam toilet jangan siapa-siapa tolong.

Lepastu kita tunggu dia nak buat macam mana. Tak boleh biar benda-benda macam ni. Nanti melarat. Kena ajar sikit.

Agak-agak boleh orgasm tak tengok berd 'naked'? Gua dah fikir 'nakal' nih.


p/s : Amir Syuk dah basuh bilik air. Gua mandi rasa macam masuk spa. Terbaik lah.

8 comments:

ash_burn said...

biar berd keluar bilik air telanjang bulat!!!,,, ish3,, xbwk towel pkai towel ak,,,,

-aMiR SYuKRi- said...

haha..
naseb baek die pkai boxer td..
klu x kompem dah terjerit2 mntak towel..hahaha...

-aMiR SYuKRi- said...
This comment has been removed by the author.
aisyah.azhar said...

habit ku di waktu muda.hahaha:D
tak sangke ade jugak yg sehabit.hahaha:D

*lpe kan nak amek towel.Bukan nk buat-buat.TERUJA nak mandi.hehe*

berd said...

comel je gua tadi.

~ChAlOk~ said...

haha,,,
memang nak kene ajar kanak-kanak nie..!!!

-hazen said...

heh.

gua tanya sorang tal jawab. isk2.

~ChAlOk~ said...

tal?mcmana tu sadis?