Monday, October 18, 2010

Samsung plasma flat screen 42 inches.


Tokey cina baru nak pasang tibi dekat rumah.


Tada!

Selain menonton national geografi dan tom tom bak, aplikasi memandu juga disediakan.
Kalau setakat Daytona jangan main dekat sini. Buat malu.


Satu je gua nak nasihat,

kalau hari-hari tak boleh nak study,
jangan salahkan tibi 42 inci
tapi salahkan diri sendiri
yang gatai tangan nak beli.

pantun tu!

balas-balas!

11 comments:

~Op.Muiz~ said...

Setuju tahap gila babi.


(gua sambung pantun lu)

Berd said...

Clap!

13 said...

ptot ar xde jmpot aku pi umah dh...xnak bgi aku tgok bnd alah ni la ye....channel ape ade??

aishah_conteng_je said...

amboih, ni pakai duit rakyat ke duit mak ayah?

oh, duit sendiri. alhamdulillah. rezeki dari langit.






semoga banyak manfaat dari mudarat
:)

kashi said...

yea, perabih duit rakyat

Anonymous said...

Salam. macam kenal tokey tu. Semoga tokey dapat function as tokey yer. jgn jadi kuli lakkkkk.
peringatan sikit. Apa yang ditanam hari ni akan dituai besok . So selamat bertanam-tanaman lah yer....

Cidak said...

salam.

thanx anon.

enshaAllah,kami bersama2 utk dpatkan hasilnya sama2 t

Nur Hidayah Baharudin said...

ni ke tv yang di kata oleh ulya! :)
stylee!!

citahrudin said...

ni kira acara berbalas pantun sambil tgk tiwi ke ni?

King Of Single said...

SUPERB!

cayalaa...xrase leh stdy kot...aishh

FH said...

memang la takkan study..