Wednesday, August 4, 2010

awek baru gua.

sila tonton kick-ass!


Gua sekarang ni dengan dia.

balik cuti nanti gua cadang nak jumpa mak ayah dia, gua dah bekenan sangat dah ni.

Tapi gua tak berapa bekenan dia tak pakai tudung je sekarang ni, tang rambut pepel tu gua tadahal.



Ulya, macam mana?kena tanya juga orang-orang terer ni.

4 comments:

Cidak said...

Dis.
apa ni?

Berd said...

kita kasi ulya sudah la dulu. yang lain tu kemudian hari lah.

~Op.Muiz~ said...

ape motif ko nie,,,??

Op uLyA said...

lu taknak cerita pasal hari ini dan teksi?