Monday, August 23, 2010

~grrr~



kalau lipas yang merayap kat dapur tu macam nie dah lama gua suruh dye basuh pinggan:



grrrr... pinggan bertimbun bila mau basuh? dapur bile mau kemas, nak raya beb tamau kotor2

gua rasa budak yang balik raya kena keje lebih sebab takpayah amik paper ikmal. adil?

8 comments:

~Op.Muiz~ said...

suruh orang yang tak penah basuh g basuh.
kene ajar sikit.

Cidak said...

lipas umah aku pegi umah kau er.
diaorg sunyi ar tu..

-aMiR SYuKRi- said...

setuju bab "gua rasa budak yang balik raya kena keje lebih"

jom gtg ryg lps ITD..
cat umah ape sume..
amacam??

ogre_rina said...

hahaha~
biasa la summer nih mereka aktif skit
kang masuk winter, sekor2 mati kejang
time tuh mesti rindu habess la :P

~Op.Muiz~ said...

hurm..
xpayah cat laa.membazir je.
cukup la ngn ape yang ade skrg nie.
yang penting,kemas n selesa.

ain fathihah said...

kalau lipas kat rumah comel macam ni, tak payah la saya dengar housemate menjerit2 tiap2 kali nampak lipas..~~

ash_burn said...
This comment has been removed by the author.
ash_burn said...

o0,,yeke??? bdk2 yg blk mesia kne keje lebeyh eh??? erm,,ok2