Sunday, August 29, 2010

Rindu.



Gua rasa,
baru je setengah jam yang lalu kita keluar makan sama-sama.
baru je 15 minit yang lalu kita main pool sama-sama.
baru je 5 minit yang lalu kita main kejar-kejar n sepak terajang pak arab sama-sama.
Sekarang, Syari' Jamiaah dah sunyi sepi.
Masjid pun da tinggal dua tiga saff.
Gua nak terawih pun da hilang nafsu.


~nie la dia muka-muka yang kene cekup sebab kantoi tak puasa.
Terus kene hantar balik Malaysia.


Hurm.
Belum sampai sehari korang pergi tinggalkan Irbid.
Gua da rasa sunyi. Sepi.
Sekarang nie, baru gua tahu perasaan ditinggalkan kekasih hati.

Pape pun gua doakn korang kan selamat sampai n selamat kembali.
Yang penting, korang jaga diri, jaga hati, jaga iman.
Gua tak nak dengar ada antara kalian kantoi teguk soya dalam semak.
kalau ada, gua janji gua jentik testis korang sampai tercabut.

p/s : Kirimkan salam rindu gua kat awek-awk melayu. Pesan kat dorang,cukup-cukup la buang anak.


15 comments:

-hazen said...

"Gua nak terawih pun da hilang nafsu"

pert ni gua paling sedih. selalu gua tengok lu buat 20 rakaat.

sekarang ni 8 jela ye?

gadis inesen said...

hahahaha. lawak.

aishah_conteng_je said...

gigihnya kamu tak balik sekali dik.

:)

~Op.Muiz~ said...

saya tak boley balik la kak.
keadaan tak mngizinkn saya beraya ngn fmly kt malaysia..

raihana nazri said...

our feelling are mutual..

sob2.

Syahida Majid said...

Tak mutual. Masa terluang dihabiskan dengan jalan-jalan kentang. Malaysia ape ada..

~Op.Muiz~ said...

-hazen : skrg wa da tak solat trawih kt masjid da..wat sndri kt umah.
Dulu slalunye ko jd imam aku.skrg???
T..T

Raihana : huhu,sememangnya sama.jgn sdey2.aku ade.hek.

kak syi : Jangan jalan2 je ye.misi kita belom selesai.ingat tu.

W M Najib said...

masya Allah
hebat la enta ni muizz

papepun enta selalu dekat hati ana
:)

Cidak said...

meleleh hingus aku baca ni chalok.

sabar er,nanti aku balik..

Syahida Majid said...

Setakat dekat di hati ape barang Najib. Pos la kuih raya se das due. Kalau kedekut sangat, duit raye pun dah cukup ok. Tapi pastikan matawang dinar. RM kitorang tak men

aishah_conteng_je said...

akak nak pos kad raya la kat kamu.

Alah dah pilih kamu nak beraya di sana, simpan dan kumpul rindu untuk keluarga. Jangan sedih ok, :)



rumah kat mana?akak tolong pergi beraya nanti. ngeh

nizamsani said...

kalau kantoi sekali,
boleh balik sama-sama mereka.

~Op.Muiz~ said...

kak syi : betol tu,kalau nak pos kuih,wa nak ketupat pulut versi pantai timur.
(pandai2 la lu cari)

kak aisyah : nak pos kad raye erk,,?
pos yg besar2 taw,,yg de music.
Sedih tu,sedih la gak.tp,redha.
Umah kt terengganu.sila-sila..

nizamsani : heh,wa xrela balik malaysia klau sebab kantoi tak puasa.
Jatuh standart wa sbagai student brstatus obersi.
huhu

aishah_conteng_je said...

akak macam sedih baca banyak kali benda alah kamu tulis ni.

ngeh.


ada la kelebihan kamu sampai dapat duk lama sikit kat jordan tu kan.


selamat mengejar hari2 terakhir ramadhan. sila bersemangat walaupun mereka yg lain tak ada ok.

aishah_conteng_je said...

akak macam sedih baca banyak kali benda alah kamu tulis ni.

ngeh.


ada la kelebihan kamu sampai dapat duk lama sikit kat jordan tu kan.


selamat mengejar hari2 terakhir ramadhan. sila bersemangat walaupun mereka yg lain tak ada ok.