Wednesday, September 15, 2010

Norman dan Memey.


Ustaz mana ajar bertunang boleh pegang tangan?


Ni kalau kantoi dengan berd ni berbuih mulut kena tazkirah.


nota : muka hensem tak guna kalau bawa pasangan ke neraka. Ingatan buat gua. Susah jadi hensem ni. haha!


7 comments:

Syahida Majid said...

Laaa, baru tunang? Aku ingatkan dok bising-bising, nak kawen..

~Op.Muiz~ said...

Gua malas nak komen lebih..kang terasa hati plak si couple nie..

Wa doakn moga2 hubungan dorang akan brterusan smpai bila2..
Bak kata pepatah..berCouple hingga ke Syurga..
Insyallah.

Berd said...

Sebenarnya usya makwe dalam kelas biochem pun dah tak boleh dah.

Cidak said...

kalau kahwin nanti,dah tak tau nak pegang apa daa..

ash_burn said...

berd mmg!!!

LUMUT said...

haha...

cidak,

bukan lah..
itu nak tunjuk tunang pegang tangan..
kahwen nanti kalau boleh suruh dia bergambar pegang lain lah plak..
mane thrill pegang tgn jugak lpas nikah...

ah norman geram sgt tuh...
kan yayang kan..

ptuih.

Frodo Baggins said...

wa kenal mamat ni. pelakon gerak khas rtm. tu tangan beliau jadik 'gerak khas' jugerk.