Monday, July 5, 2010

~gua nak balik urdun~


ceh baru skejap gua tinggal lu orang macam-macam dah jadi kat blog nie,
haha

amacam best pegi umrah? gila la lu org da naik satu darjat tinggi dalam rank agama,
gua kena salute la? hahahaha

pape pon, tahniah la da dapat pegi umrah, aku harap nanti semua berubah kearah kebaikan la, jangan jadi macam si sadis vavi. tak penah berubah perangai dan rupa.

aku nak cakap aku balik 9 july, sampai awal pagi, mungkin lepas subuh..

sape mau amek wa? sape amek dapat hadiah asam jawa!


10 comments:

-hazen said...

lu cakap baik2 sikit.

silap hari bulan, ada jugak yang kena cukur bulu ketiak.

berd said...

benda awal pagi lu tak payah bagi harapan besar la. semayang suboh tadi pon gua kodo lepas asar.

-aMiR SYuKRi- said...

Aku rse abu plg sesuai g amik ko..die sng cket bgn pg2 nie..

ash_burn said...

ceh,,,, kalu ak senang bgn pagi,, mknenyer ak senang la pg2 g klas

Anonymous said...

berani ko kutuk sadis.
nak kena pukul ke??

~peminat sadis~

Anonymous said...

sukahati la dia nak tulis apa!

~peminat ulya~

Anonymous said...

sadis tu hazen ker??
wo0two0t...

-peminat sadis gak lar-

Anonymous said...

bodoh!

-peminat babi.

Anonymous said...

sampai hati.. =.="

~ChAlOk~ said...

bodo ape la korang nie.....

agak2 ko smpai kol brpe,,?
insyallah aku g ambik..tp teksi ko byar....
ok x,,?