Saturday, July 17, 2010

Jamban dan kamu..


Gua paling benci kalau orang tak reti nak beza benda simple cam nie.

motif gambar : Only he know. And he still did it.

Da banyak kali da anda buat keje gila.
Cukup-cukup la tu.
Gua tak suka.



p/s : Ada yang tersirat.
p/s II : Gua tahu anon pun baca belog nie. so ?

11 comments:

-hazen said...

silap haribulan,

botol pepsi pun boleh jadi.

~Op.Muiz~ said...

haha,,
kalau trkantoi ada bukti dalam sinki mmg gua pukol smpai koma.

Berd said...

jangan buat atas dapor sudah lah. gua nak masak megi pon susah.

-aMiR SYuKRi- said...

haha..mmg bangang mamat tu...
x dpt ku bygkn kat rumah die cm mne..

-aMiR SYuKRi- said...
This comment has been removed by the author.
W M Najib said...

kes ape ni do?

yusuf mujahidin ™ said...

tkde sivik agknye...

Op uLyA said...

ish3.. aku tak paham apahal la susah sangat nak beza benda tu haiz...

lumut said...

mle2 x paham pasal ape..nampak gaya mcm berak..tp bile baca org atas komen...aku wt kesimpulan berak dalam sinki..ye ker?hee

~Op.Muiz~ said...

Lumut : Anda salah..cuba lgi..

-hazen said...

kalau ada yang berak dalam singki.

gua sula bontot dia dengan berus gigi.