Tuesday, May 25, 2010

berita tergempar

Aku ada cerita suam-suam taik ayam untuk korang. Sebelom tu korang tengok dulu wajah makhluk kat bawah ni.


*makhluk Allah

Jangan tatap lama-lama. Nanti hormon korang naik tanpa dapat dikawal. Tak pasal-pasal ada yang berebut toilet.

Korang tahu tak minah yang korang asyik puja puji ni pun tak boleh sebut huruf "R".
So,korang tak payah nak bang-bang aku.

Paham,,?

8 comments:

-hazen said...

nama saya Lisa Sughihani.

peh. terseksa jugak hidup beliau kan.

Berd said...

dia takpe ada rupa.

lu apa ada?

~ChAlOk~ said...

nak banding dia ngn aku,,
aku lagi comel laaa..

W M Najib said...

aku yang habaq kau enN!

:.Qushayyi.: said...

pendedahan yg bagus..

i loike..

~ChAlOk~ said...

Najib :diam2 sudaa laaaa...

Qus : jgn heboh2,malu makhluk 2 nanti..

azam farhan said...

yg past kau slh sorg drpdnya chalok~ haha

:.Qushayyi.: said...

azam-jgn heboh2..