Thursday, May 27, 2010

parasit

Jangan tertipu dengan pemakaian mereka. Langsung tak ada kena-mengena dengan bilal masjid mahupun koboi. 

Parasit yang belah kanan tu dari famili terdekat jugak, spesis Rumahbawah sp. Melata dekat rumah ni lama dah. Jenis sedut line internet orang 24 jam. Boleh dijumpai di mana-mana dalam rumah ni. Katil orang pun parasit ni boleh buat macam katil sendiri. Gua syak Amir Syuk pun terasa hati dengan parasit ni.

Parasit yang belah kiri tu paling bahaya. Dari keluarga Saadun sp. Memang dia murtad habis famili sendiri. Gua syak kalau balik ke pangkuan famili, mak ayah pun tak mengaku anak. Bab komen masakan orang nombor satu, nak masak tu tak pernah. Memang jenis celaka punya parasit.

Gua dengar-dengar jugak parasit-parasit ni nak jadi contributor blog ni. Tinggi jugak cita-cita seekor parasit ye.


notaparasit : apa-apa pun, gua tetap sayang parasit-parasit ni. 
si ri us! <----agak-agak gua tiru siapa?

6 comments:

Anonymous said...

wa rasa wa xnak datang da umah lu..
terasa heart wa dgan ini pnya post..
semoga angtapa semua hidup dgan aman

~ChAlOk~ said...

acececeyh,,
parasit da mrajuk...

-hazen said...

sentap apa lu anon.

tisu betul

Op uLyA said...

tak habes habes jadi parasit, nak komen pon guna anon... ceh

W M Najib said...

parasit oh parasit

Anonymous said...

parasit oh parasit..
tapi tetap berguna utk ahli rumah..