Wednesday, May 26, 2010

Muktamad!!

chalok, i nk mntak maaf ngan u lar..
smenjak due mnjak nie i dah x tdo ngan u...
bkn i x nak ngan u..
tp sofa kat luar nie ternyata 10x ganda lg cun lar dr u..
lg pun tiap2 mlm u bwk laki laen tdo katil i kan??
so, i dah wat keputusan.......i nk truskn ngan sofa..

SELAMAT TINGGAL CHALOK!!




p/s: aku bkn gay...

8 comments:

~ChAlOk~ said...

haha,,
i pun nak mintak maaf gak laa..
i tak ajak pun laki lain tido ngan i,tp dorang yg suka2 hati tido ngan i,,
xpela,,t kita tido sama2 atas sofa tu erk..
jangan sdey2 ye...

Berd said...

gua pon sama. rasa tak berapa selesa sebilik dengan bapak kita.

~ChAlOk~ said...

camni laa,,
kita pakat2 letak tilam kat ruang tamu,,
pas2 tido la sama2..

Akhyar said...

semalam,chalok bwak 2 org laki skali..terok betol,,

~ChAlOk~ said...

haha,,
bukan salah aku.....
aku xbuat pape pon...

-aMiR SYuKRi- said...

berd: tu lar..msti rase x bebas an klu dok bilik ngan bapak..

akhyar: aku tau...tu r sbb aku post nie..huhuhu...

chalok: x usah ko berdalih lg..

azam farhan said...

sirius mcm gay~ haha

Op uLyA said...

oh lu tak selesa dengan gua la berd?