Tuesday, May 25, 2010

Hari kemerdekaan 2.

Semalam gua layan cerita V3 yang farid Kamil belakon tu. Gua suka part awal dalam wayang, realiti kehidupan betul. Intan Lydiana pun boleh tahan dia punya comel. Habis tengok cerita ada jugak terdetik nak jadi mat rempit cakap kedah. Kool. Tak ada der-der nak ending ayat.


"aku bara betoi!"


"pelaq hang!"

Lepas subuh gua masuk bilik, tidur.

Pagi ni bangun dah tak berapa nak pagi dah.

Gua dengan roomate bangun-bangun terus kemas bilik. Peh, memang merdeka gua punya bilik. Merdeka dari sampah sarap.

Lagi 2 bilik gua tak tau apa nasib. Satu bilik blender pun ada, gua syak dia masak dalam bilik senyap-senyap. Lagi satu bilik kain sejadah tak pernah berubah posisi, sangsi jugak gua part semayang-semayang nih.

Gua dengan Abu sekarang tak main katil dah kitaorang tidur. Tilam je. Ada gaya macam mamat jambu dalam cerita Kami tu. Ape nama tah.

nota : "aku bara betoi habaq hang, mana brekpes ni!"

peh.stailo.

5 comments:

Berd said...

gua tak tahu menahu pasal blender tu.
tapi gua syak blender tu ulya setting wat alarm bangon tido.

ash_burn said...

mat jambu mana lu ckp nih???? tp yg gua taw lu mmg jmbu,,wakakakakka,,!!

jari | jemari said...

encik jambu tu ali namanya. comel kan? hahah

eh eh amir syukri pun co-writers jgk?

-hazen said...

peh, amir syuk memang hot laa.

-aMiR SYuKRi- said...

hoishh!!