Wednesday, May 26, 2010

~rahsia toyol disingkap~

gua tengok masing masing dah semakin pandai berblog,

dulu kalau jejaka-jejaka kacak rumah ni berblog kena kutuk bertubi-tubi,
tapi takpe, gua paham, lu orang nak masuk geng-geng kacak rumah ni kan?

tapi yang gua paling prihatin dalam blog ni ,
kes biskut amir syuk kita di sebat toyol.

disini gua nak kongsi dengan lu orang la,
gua rasa gua da jumpa toyol tersebut
lu tengok baik-baik gambar dibawah:

gua tangkap gambar toyol ni guna kamera litar tertutup yang gua
pasang khas bagi merakam aktiviti entiti durjana ini.


gua syak dia nak curi kasut chalok, tapi terkejut dengan flash kamera yang gua pasang .

lu bajet lu ubah rupa sama dengan chalok, gua tak kenal la?!
gua ingat dulu waktu dekat maktab , chalok lancar sebut "R",
sekarang apasal lu sebut "argh argh".. bukti kekal lagi kukuh.

carutanakhir: kalau lu tengok betol-betol, kelihatan juga si hantu raya dibelakangnya bersama kasut tim burton pujaan.. memang tak sangkal lagi mereka hantu yang dicari-cari.




7 comments:

-hazen said...

gua dah agak lama dahh!

dulu calok tak macam ni, calok sekarang ni hantu!

dulu calok yang betul rajin turun musolla.

-aMiR SYuKRi- said...

btul2...
aku igt lg dlu..
kejut aku pg2 ajk g subuh kat masjid...

tp skrng........................

~ChAlOk~ said...

syialan syialan syialan syialan
syialan syialan syialan syialan
syialan syialan syialan syialan
syialan syialan syialan syialan
syialan syialan syialan syialan

shit untuk kalian....!!!!

Op uLyA said...

to hazen and amir: tu la pasal, macam mane nie? nak kena cari bomoh bai!

to chalok: ku tau kau bukan chalok yang asli.. plangkan dia!!!! bukankah kau telah berjanji untuk tidak menganggu anak adam?

Berd said...

kepala toyol ni kalau kita ramai-ramai sekeh boleh jugak wat hilang marah.

wala' said...

la igtkan warna hijau...

azam farhan said...

chalok da dirasuk kot~ cuba bwk dya jumpa ustaz mahdi~ hahaha